torsdag 30. september 2010

Ah!

Jeg begynte å sikkerhetskopiere stasjon c på datan min, og hadda jeg visst at det kom til å ta lenger og lenger tid hadde jeg IKKE begynt akkurat nå. Gah altså. Jaja, jeg er sånn ca snart halvveis, noe som gir meg god tid til å skrive et innlegg, på pappa sin pc. Min har fortsatt null internett. Yeh. Uansett da, så er det egentlig greit å få kopiert det, så har jeg det hvis det skulle skje noe futuralt galt med pc'n min. Nå la den akkurat til ett minutt til. Sukk. Kommer jo aldri til å komme i mål. For det er egentlig en hel kopiering til etter  denne første. Spørs om den blir ved en senere anledning altså. 23 sekunder til. Bah. I dag er det allerede torsdag :O, jeg syns uken bare flyr av sted samtidig som den ikke gjør det. Minus 3 sekunder. Vanskelig å holde følge, nå gjorde den tre endringer på nesten en gang. Gårsdagen forsvant til diverse greier, Jessheimtur, så tur til Lambertseter og jeg er nå en bil mindre. Tror ikke det helt har gått opp for meg ennå at lille Blå ikke er her lenger, men det kommer vel. På en måte er jeg glad for å ikke sitte på to biler, men samtidig, den bilen har fulgt meg siden jeg tok min aller første kjøretur. Kjenner det verker litt i hjerterota nå. Og da var liksom gårsdagen fløyet. Dagen i dag hadde jeg ingen store planer for, men nå ringte akkurat pappa og sa at mamma ville ha meg med på bowling. Jeg som er så super god til det. Tror jeg er verdens dårligste i real life bowling. Jeg er ganske god på Wii da, men det er jo ikke noe real life akkurat. I morgen skal jeg møte Stine i Oslo, er på en måte en liten tradisjon og ta en Oslotur. Men det er ganske kjekt da. Selvom jeg etter en stund blir litt sliten i beina av at det er store arealer vi skal gjennom. Hele Karl Johan med stikkveier og Oslo City, det sier seg liksom selv. Men ganske kjekt å spise på Fridays. Det er det vi pleier så håper vi gjør det denne gangen og. På vei opp igjen fra byen tenkte jeg at jeg skulle stikke innom "jobben" en tur og hilse på Ida. Jeg var der tirsdag, men da hadde hun jobbet tidlig og SÅ tidlig var jeg ikke der. Men fredag jobber hun seint så det passer jo egentlig ganske bra. Ettersom de har arbeidstid til 22 og vi ikke er så lenge i byen. Nå ser det ut til at det kun er ca 5 minutter igjen av denne kopieringen. Herlighet, hvem skulle tror at en pc har så mange som 24 310 MB innhold. Det tar jo en evighet. Bare den kopieringa kommer i mål nå skal jeg kose meg med den siste episoden av Glee, der selveste Britney Spears har en gjesterolle. Ganske så nais. Også er det nattåpent på Jessheim i dag, kanskje jeg skal ta meg en tur. Men bare kanskje ettersom jeg liksom skal shoppe i morgen og. Selvom mooden ikke er helt der. Bare ett minutt igjen nå, og innen jeg får avsluttet dette er jeg i mål. So long.

Remember you love me!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar