søndag 1. november 2015

Meet my new babes

 Jeg har hatt sykt lyst på disse skoene kjempelenge. Men siden jeg kanskje har den kjipeste skostørrelsen til en voksen på denne planeten, så har jeg ikke kommet over sko som har passet. I følge mamma så er det min egen skyld siden jeg for lenge siden (den gangen jeg var skikkelig ung og fortsatt liksom skulle vokse mer) klarte å si noe om at nå skulle jeg ikke vokse mer. Og det har jeg næggu meg ikke gjort heller. Så mamma mener det gikk troll i ord. 
Den siste tiden så har veldig mange butikker tatt/fått inn disse skoene, men i butikk er den laveste str. 36 og i disse skoene blir det for stort. Jeg har endevendt absolutt alle butikkene på nett, for de har skoene i lavere str., sånn type flere ganger over de siste mnd., men så klart så er alle de lave str. utsolgt. Det er vel sånn det blir når butikkene ikke tar inn skoene lavere enn 36. Men så på mandag så kom jeg over den ene nettbutikken som hadde dem inne i 35. Da kan dere tro det var hallelujah-stemning i stua.
Jeg har nemlig følt at hver gang jeg treffer på noen ute med disse skoene, så ler de meg (altså skoene) rett i ansiktet fordi jeg enda ikke har fått fatt i dem. Men til våren (jeg må strengt tatt vente til kuldetida og søle-føre-tida er over før jeg tar dem i bruk) er det min tur til å være "storkar" og heller la mine sko le noen andre oppi ansiktet. Selvom det er veldig kjipt for den skoene ler av.
Jeg tror jeg er forelsket.
Remember you love me!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar